! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

7 Eylül 2015 Pazartesi

sevimli yoğunluklar....

merhamet yorgunluğu terimini öğrendim ve yıllarca bünyemde olan duyguyu anlamlandırmış oldum..kiminle sohbete başlasam bahsediyorum merhamet yorgunluğundan..yaz mevsiminin yoğun geçmesi ve bünyemin çok etkilendiği sıcaklar nedeniyle dinçliğimi kaybetmiştim.. derdimin hem anlatamamak hem de anlaşılamamak olduğunu hissediyordum..kışın aldığım bu kitaba sıra geldiğinde sevindim..psikoloji kitapları ne zaman okusam bana iyi gelmiştir...yine öyle doldu.. tam zamanında oldu..bildiğim gerçekler de olsa her satırını hazmetmeye çalışıyorum..düşünce yapısı insanın hem ruh halini hem de bedenini çok etkiliyor..merhameti sindirmek yeniden benimsemeye çalışmak gerçekten çok hoş..bu kitabı okumanızı tavsiye ediyorum..hem islami, hem psikolojik, hem sosyolojik anlamda çok şey bulacağınızdan eminim..





öyle bir dönemdeyiz ki..karamsarlık çöktü üstümüze..gidişatın iyi olmadığını ve iyi olmayacağını düşünüp ve konuşup duruyoruz..tarihe kabaca bile baktığımızda daha kötü devirlerin yaşandığını görebiliriz..hep böyle devam etmeyecek; inşallah feraha çıkacağız-ümitsiz değiliz..lakin görmezden geldiğimiz bir nokta: tüm bunların bireysel ya da toplum olarak yaptığımız yanlışların bedeli olabileceği...Rabbim askerlerimizi korusun inşallah, onlara güç kuvvet versin..bizlere de hatalarımızı telafi etme fırsatı nasip etsin inşallah..
ben gündem konusunda bir kaç noktayı irdeliyorum..
ve toplum olarak iyileşmenin bireysel olarak sağlam bir şekilde ayağa kalkmakta olduğunu düşünüyorum..bu da kendini geliştiren, ufacık gibi görünen konuları düzeltmeye gayret eden ve çevresinde az da olsa katkısı bulunan bireylere dönüşmekle mümkün..
benim burada paylaştıklarım bu gündemden çok uzak görünebilir..ne alaka diyebilirsiniz...hatta kınayanlar da olur..ben öyle düşünmüyorum..merhamet yorgunluğuna bağlayacağım yine..ben kendimi dinç tutmaya çalışıyorum ki sağlıklı kararlar verebileyim..çocuklarıma normal yaklaşabileyim..iş yerinde işlerimi aksatmadan yapabileyim en önemlisi de ibadetlerimi bana ağır gelmeden eda edebileyim..yoksa yüreğimde hissettiklerimin ve çığlıklarımın sesi emin olun sosyal medyadan yapılan kınamaların seslerinden daha yüksek..dualara karışıyor tüm haykırışlar..ama biliyorum ki Rabbimin beni duyması bağırmama bağlı değil sadece yüreğimden geçirmeme bağlı..onun için  dostlar yeniliklere; neşeye; renklere devam inşallah..ki bunlar bizi ilme yakınlaştırıyor..








çalışma odamızı elimizden geldiğince düzenli, pratik ve kullanışlı hale getirdik ve neredeyse tüm zamanımız çocuklarla burada geçmeye başladı..onlar keşfettikçe bu güzellikleri daha da sakinleşiyorlar :) 




ve son olarak mutluluk postası ile gelen harika takviyelerimiz...




çok teşekkür ediyorum huzur veren huzurum..sıkıntılar olsa da şükrün ve zikrin eksik olmadığı günler diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz