! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

29 Temmuz 2015 Çarşamba

dolu dolu geçen günler ve anılara katılan yeni kareler...

bayram ertesinden başlayan yoğunluğumuz halan devam etmekte..
bayramda kayınvalidem bir kaza geçirdi, üzüldük..kolunun yanmasıyla burukluk oldu hepimizde..onun acısını biz de yaşadık..şimdilerde toparlanmaya çalışıyor...onun neşesini bir nebze arttırmak için annelerim için hazırladığımız çikolata kaselerini hediye ettik..




biricik babannemin ve dedemin yanında olmak öyle güzel ki..insan bir anda çocukluğuna dönüveriyor..hala beni nazlandırması kendimi her şeyden arınmış halde bulmama vesile oluyor..bayramlar ne güzel nimet..


öyle yoğun kahveli anlarım oluyor ki..çevremdeki herkese bulaştırabildiğim kahve virüsünün meyvelerini topluyorum..ocak başında kahve üstüne kahve pişiriyorum..nasıl bir mutluluk..en güzeli de sevgili huzurumun oğlu Ö.F beyin kahve telvesini iştahla yemesi...yeni nesile güveniyorum.. :)











diğer havadislere yarın devam etmek üzere vesselam...

2 yorum:

  1. Çok geçmişler olsun. Rabbim tezden şifalar nasip etsin inşaAllah. Kaselerinizi çok beğendim ellerinize sağlık :) ve kahve virüsü bizim evde de oldukça fazla bulunmakta bizde her gelene bulaştırıyoruz mübarek :) çok selamlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim..eksik olmayın..kahve virüsünü yaymaya çalışmak takdire şayan bir çabadır...inşallah (gönlüm en yakında zamanda istiyor) kitap kafemde hep birlikte deliler gibi kahve yaparız...:)

      Sil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz