! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

12 Mart 2015 Perşembe

hız kesmeden kitaplara devam...


uyku vakti yaklaştı mı iki küçük beyefendi ile yatağa sıralanıyoruz..okuma ışıkları ile herkes kendi kitabına yoğunlaşıyor..küçük bıdık her ne kadar kurşun kalemle kitaplara bir şeyler çizmeye çalışsa da olsun diyorum..o da öğrenecek..kitapların dostluğunu, yapacağı bağımlılığı benimseyecek..o esnada ben de rahatça okuyabiliyorum..bir süre sonra uykuya daldılar mı benim için özgürlük başlıyor..aşk bir davaya benzer kitabından aldığım lezzeti düşünerek iki yeni kitaba başladım..


Rabbim farkındalığımı arttırmam için önüme son dönemlerde çok faydalı kitaplar çıkarıyor..insan olmak psikoloji ve aşkın halleri yine tasavvuf konulu..insanın kendini tanıması ve dolayısıyla Rabbin 'i tanıyabilmesi dünyadaki en zor durumlardan biri; ben artık sadece bu zoru başarmaya gayret etmeyi hedef koydum kendime..bedenimi, nefsimi, ruhumu hem psikolojik, hem biyolojik, hem de manevi anlamda tanıdıkça bazı çözümlemeler belirginleşiyor..kendime kattığım olumlu anlamda ufacık bir ilerleme ile ruhumda oluşan mutluluğu tarif edemem...hayat öğrendikçe; bildikçe; düşünebildikçe; çabaladıkça gerçekten daha hoş bir hal alıyor...

1 yorum:

  1. Tasavvuf ve dini kitaplar insanın kendisini bulması için güzel bir araç.

    YanıtlaSil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz