! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

9 Şubat 2015 Pazartesi

tempolu hafta sonu ardından...

okullar açıldı, mesai başladı ve kar yağıyor..arkadaşlardan türlü türlü haberler geliyor..kimi uzaklara gidiyor, kimi evlilik hazırlığı yapıyor, kimi bebeğini kucağına alma hayallerini kurarken kimileri de bir dakika durup sabitliyor gözlerini bir noktaya..sadece dinliyor çevresinden gelen sesleri..duyabildiği için şükrediyor,,okuyabildiği için, hissedebildiği için...tüm nimetler için..
cumartesi günü babannemin ve dedemin yanında aldık soluğu çocuklarla..yaşlıların yanına gitmektense yapılacak çoookkk şey var diyenleri duyuyorum..ve artık öyle farklı bakılıyor ki..öyle garip bir hal aldı ki yaşam..değerlerin anlamı değişti..bencillik hat safhada...yardımseverlik eriyor.. biz elimden gelen gayretle çocuklarıma bu değerleri öğretebilmek için çabalıyoruz..ailelerle bir arada bulunmak, onların ihtiyaçlarını giderebilmek, manevi olarak o ortamlarda güven duymak insandan stresi ve yıpratıcılığı alıp götürüyor.. iyilik yapmak insanı çooook mutlu ediyor...her defasında büyüklerin ellerini öpmek büyük oğluma zor geliyordu..şimdi alıştı..kendiliğinden isteyerek öpüyor..ve ben bu saf ve masum duygularla kendimi yenilemeye ve düzeltmeye çalışıyorum...onlara baktıkça dualarım ve şükrüm artıyor...
ve babannem anlattı.."bu hafta 4. kitabımı bitiriyorum.." biz şaşırmadık...çünkü evlerinde hala televizyon yok...ve biz onların ellerinde hep kitap gördük..kpss' ye hazırlanırken babannem bana soru sorardı..ve benden daha çoğunun cevabını bilirdi...85 yaşında dahi okumak...işte olmak istediğim bu..tıpkı babannem gibi...herşeyi okumak..hayatın kendisini ve aralarında sakladıklarını...
******
dinle neyden...kitabımdan birkaç not...









****

gecikmiş fotolar..kardeşlerim Ö. Hanım ve kardeşi S. Hanım misafirim oldu geçen hafta..hatta bir akşam evvel biz onlara gittik.. S. Hanım tatil dolayısıyla ablasının yanına gelmişti.. çocuklarla eğlendik ve ara ara tatlı sohbetlerim oldu.. Ö. Hanım' ın büyük kızı B. Hanım da bana kendi elleriyle saat yapmış, ayraç yapmış, resim yapmış..bana getirdikleri bu değerli hediyeler için çok teşekkür ediyorum yeniden...





ve mahremiyet eğitimi...su gibi..zarafeti ve nezaketi okumak bile öyle güzel ki...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz