! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

23 Şubat 2015 Pazartesi

güzel haberler gelsin inşallah bu hafta...

havalar soğuk gidiyor..bu evde daha çok zaman geçirmek demek..:)
ailecek hasta olmamıza rağmen evde bayağı hareketli zamanlar geçirdik..ufak beyfendimizin gece boyu mızmızlanmaları, yemek yemeyişi, her şeye bağırması..sabır sınavı oldu hepimiz için..inşallah onlar hasta olmasın :(
onları mutlu etmek için epey güç harcadım..özellikle yemek yedirme konusunda..şekilli yemekler, öykü tadında vakitler derken, bir kısmı işe yaradı bir kısmı havada kaldı..ilk defa pazartesi sendromu yaşamıyorum desem.. :)
ilaçların etkisiyle ev ahalisi uykuda iken ben de kitaplarımla yalnız kaldım..ve beklediğimden daha çok okuyabildim elhamdülillah..









ve geceleri yazdım..mektup yazdım..deneme yazdım..umutlarımı yazdım..yüreğimden silmek istediklerimi yazdım...



ve uyumu yakaladım yatmaya yakın :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz