! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

6 Ocak 2015 Salı

ilk defa büyük oğlumla blog yazıyoruz :))))

selam ve kelam ile başlayalım..okudukça telaşlanmaya başlıyorum..eksiklerimi daha belirgin gördükçe..ve okumaları işlerime göre ayarlamaya değil, işlerimi kitaplara göre ayarlamaya çalışıyorum..ve inşallah bu vesilelerle Rabbim' e daha çok yaklaşabilirim..niyetim ve amacım bu tabi ki.. 
Gölgeler Koridoru...Muhyiddin Şekur..ve daha önce okuyuşumda neleri gözden kaçırdığımı fark edebiliyorum..Psikoloji, felsefe ve tasavvufun muhteşem kaynaşması..
Dikkat çekilen ayetleri tek başına düşünmek bile kafi gelmiyor..




kar tatili, 1. ocak tatili ve hafta sonu tatili birleşti ve herkes için iyi oldu kanısındayım..her ne kadar anneler ve kadınlar için tatil kelimesi herkesin bildiğinden biraz farklı olsa da, kendimize ayırdığımız ufak kaçamaklarımız olabilir...en azından ben öyle yapmaya çalıştım..
kahvelere yeni tatlar ekledim..



kitaplarımı yarıladım..



emanetten mülke..gerçekten beyni zorlayan ve algıları müthiş derecede harekete geçiren bir kitap..Nazife Şişman' ın beden' i öyle farklı açılardan ele alması beni kendine bir kez daha hayran bıraktı..ve bu kitabı hazırlamak için o kadar çok kaynak taramış ki..Maşallah..Rabbim bizlere de böyle ürünler ortaya koymayı nasip etsin inşallah..


dergilerime kavuştum..



Keşkül Dergisi..kendisiyle daha önce tanışmış olmama rağmen; kaynaşmamız bu aya nasipmiş..tek kelime ile takdir ediyorum hazırlayanları..abartı gibi görmeyin makaleler uzun olmasına rağmen o kadar akıcı ve açık ki..sayfalar akıp gidiyor..konsepti, basımı ve muhtevası çok hoş..hepinize tavsiye ediyorum..

ve her hafta yaptığım sunumdan ayrı olarak belli bir konuda sunum yapacağım için bol bol slayt hazırladım..






 ve..motivasyon arkadaşım  maviş..canım arkadaşım H. Hanım' ın hediyesi..anaokulu öğretmeni olması beni en çok sevindiren yanı..ben de nasipleniyorum çünkü ondan..


bir akşam çocuklardan arınmış bir halde; kahve eşliğinde H. Hanım ve eşi ile sohbet ettik..
eşleri maça uğurlayıp biz uzun süredir olmadığı kadar mubabet ettik..birbirimize hediye aldık..

  
bana hediye ettiği bardak altlıkları resim gibi, tablo gibi..


eltimin hediye ettiği mutfak havluları..



ve...arkadaşlarıma, dostlarıma hazırlayacağım hediyeler için takviye mutluluklar aldım..





elhamd..bu ara gelen yorumlarınız öyle güzel ki, öyle mutluluk verici ki..derdime-sevincime bir ucundan katılan herkese çok teşekkür ediyorum..
hayat ne kadar yorucu-yıpratıcı-hüzünlü olsa da huzur duyabileceğimiz-mutlu olabileceğimiz yanı gerçekten daha büyük..
vesselam...

2 yorum:

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz