! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

5 Ocak 2015 Pazartesi

elim kolum dolu geldim yine şehirden diğer şehire...

yoldan yeni geldim..elde olmayan nedenlerle mesaiye şimdi başlayabildim..ve gelir gelmez masamda taaa uzaklardan gelmiş hoş bir paket buldum..
neler çıktı içinden neler..
masal yıldızının harika bir süprizi...gerçekten çok mahcup oldum..benim zevkime göre alınmış ve özenle paketlenmiş harika mutluluklar...






daha önce hiç görmediğim, tanımadığım bir insanın bazen hayatıma kattıkları, yıllardır gördüğüm bildiğim insanlardan çok fazla oluyor..burada önemli ve sihirli kelime : değer....bence..evrensel anlamda insana verilen değer..
yürekten teşekkür ediyorum masal yıldızı..

10 yorum:

  1. çok güzel hediyeler:)en çok da mumlar:)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullanın çok özenilerek hazırlanmış hediyeler..
    Sevgilerle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim..Rabbim size daha iyilerini nasip etsin inşallah..

      Sil
  3. Zehra Hanım güzel sözlerle benden bahsetmeniz ve hediyelerimi beğenmeniz beni çok mutlu etti. Defteri önceden hazırlamamış olsam üzerindeki çerçeve tasarımını headerinize benzetmeye çalışırdım..
    Güle güle kullanın, sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yürekten teşekkürler Esra Hanım..muhabbete vesile olan bu ufacık şeyler geleceğimize yaptığımız en güzel yatırımlar..bilmukalbele...

      Sil
  4. Hediyeler çok güzel, paketlemesi ayrı bir güzel
    Sevdiğin renklerde ürünler göndermesi çok zarif biri olduğunu gösteriyor
    Güzel günlerde kullan
    Etkinlik sayesinde başlayan tanışıklığınız arkadaşlığa, dostluğa dönüşsün
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm..teşekkür ederim..gerçekten hepsi ayrı ayrı harika..Amin duan için de..

      Sil
  5. Ne güzel hediyeler. Rabbim karşınıza güzel insanlar çıkarsın, keyifle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağolun..amin inşallah hepimiz güzel insanlarla karşılaşalım inşallah..

      Sil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz