! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

13 Kasım 2014 Perşembe

yeni kitabıma başladım da onu yarıladım bile...

bu sıralar elhamd kitap okumak için vakit oluyor..çocuklar 9-9 buçuk gibi uyursa dünyanın en mutlu insanı ben oluyorum..sessizlikte dinleniyorum, mum ışığında düşünceler dalıyorum ve okudukça okumak istiyorum..başucumda kitaplarım ve alınacak notlar..her gece mum ışığında kitap okuyorum ve mum eve sürekli alınan bir ihtiyaç :)... demlenen melisa çayımda hazırsa..... Rabbim' in en güzel nimetleri...şükürler olsun...




bikaç gün önce gelen kargodaki ilk kitabım..yıllar önce " aynalar koridorunda aşk" ıyla tanıştığım, diğer tüm kitaplarını defalarca okuduğum, gazete yazılarını ve programlarını takip ettiğim ve en sonunda kendisiyle görüşebildiğim bir yazar mustafa bey...
psikoloji, sosyoloji ve islamı çok iyi harmanlayıp, güzel bir tepsi içinde sunabilen, yazısı hitabetinden daha iyi (bence) olan bir yazar..
son kitabı..konusu beğendim..
notlar alarak okuyorum..epey ilerledim..
herkese tavsiye ediyorum..günümüzde birçok kişiden duyduğum önemli noktalara değinmiş..




ve kahvesiz olmaz...


hayırlı akşamlar..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz