! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

5 Kasım 2014 Çarşamba

günün kısa tarihi...

kitap biteli çok oldu..notlarımı paylaşamamıştım...
yoğun bir kitap..dili ağır..ama akademik dili güçlü, kelime dağarcığı geniş ve ufku açan bir kitap..sosyal konulara farklı bakış açıcı istiyorsanız bu kitabi okuyabilirsiniz..ben  Nazife Hanım' ı ve yazdiklarini cok seviyorum...













sosyal konulara yönelip daha iyi irdelemem gerektiğini düşünüyorum...
sosyal bir iş de çalışıyorum, sosyal büyük bir çevre içindeyim ve sosyal ilişkilerimin devamlı, düzenli, tutarlı olması gerekiyor..bunun için de bol bol okumalı, bol bol istişare yapmalıyım...
vesselam...

2 yorum:

  1. Bu kitabı çok merak ediyorum. Umarım en kısa sürede alıntılarınızı okuruz burada.

    YanıtlaSil
  2. merak edilecek bir kitap..okumanızı tavsiye ediyorum..hayırlı günler..

    YanıtlaSil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz