! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

7 Kasım 2014 Cuma

dikkat hediyeler...

pazartesi günü iş çıkışına doğru kargodan gelen görevli Z. hanım dedi ama oralı olmadım..resmi bir evrak olacağını düşündüm... ismim bir defa daha tekrarlandığında gördüğüm bu kocaman kutu oldu...dostlarımdan zaman zaman kargolar geliyor..ama 365 günlük' ün bu kadar yoğun kargo bonbardımanına tutacağını kestirememiştim..sevdiklerini her zaman kendinden daha çok düşünen, hayatımda tanıdığım en fedakar insanların başında geliyor..son birkaç yıldır tüm destekleri üzerimde.. bir kez daha sağolun kardeşim ve kardeşi M. Hanım :)) ..tüm aile bireyleri için bir sürü şey...bana özel olarak da tabi ki kahve....



aylardır biriktirdiğimiz, teyzemize yolculuk edecek hediyelerimiz...oğullarımla hediye paketlerini hazırlamaya başladık..




dostlarım sıra ile hediyeleriniz hazırlanıyor..geç kaldım ama hepinizi çok seviyorum...


2 yorum:

  1. Ne masraf ne zahmet
    Biraz mutlu ol diye alındı ve yollandı o abarttığın ama aslında küçücük olan şeyler
    Hem dünya hem de ahiretliğimsin sen
    Hayırlı cumalar canım
    Not: Kargo görevlisi yerine senin elinden almak isterim hediyelerimi bilineeee

    YanıtlaSil
  2. YÜREĞİMİN İNCİSİ..VESSELAM... :)))

    YanıtlaSil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz