! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

16 Ekim 2014 Perşembe

kahve molası...

öğle arasına girmemize dakikalar kaldı ve yüzümle tebbessüm var :) yemek yiyecek olmamdan değil bu tebessüm.. arşive bir şey aramaya gittiğimde koli içinde bana gülümseyen bu kitabı gördüm ve mutluluğumu tahmin edemezsiniz..


az işim varmış gibi masama oturur oturmaz kitabı incelemeye başladım..fotoğraflara baktıkça kahve kokusunu içime çektim sanki fincan dolusu kahve içtim..bu kitaba arkadaşlık edebilecek akrabalarını çekmeceden çıkarıverdim..sonuç bana göre harika..


hazır kahveler ve yoğun kahveli şekerler..buyrun kahveye beklerim... :)



izmitte bayramda bu kahveyi tatmak nasip oldu..nereye gitsem yemekten ziyade kahvecileri arıyor gözlerim..çeşit çeşit kahve tadıyorum kendi kahvemi yapmak için..değişik tatlar peşindeyim..evde aromalı kahveleri pişirip yorumlar yapıyorum, gelenlere de sunuyorum fikirlerini almak için..inşallah bir gün kendi kahvemi üreteceğim :)))))


karameli de çok sevince bu kahve benim için "hiç bitmesin bir tat" oldu..


ve başka bir kahve meraklısı daha..eşimin abisinin küçük kızı..küçük B. Hanım..bayramda benden kahve istendi ama ben kalkıp yapana kadar o fincanları dolduruyordu bile.. kahveyi küçüklüğünden beri seviyor..fincanda pişirmeyi öğreteceğim biraz daha büyüsün diye bekliyorum..tecrübelerimi aktaracağım bir kız yeğenimin olması çok güzel..


ve çuff çuff setimizle çocuklara eğlenceli dakikalar..akşamları biz kahveye devam ediyoruz, onlar süte devam ediyorlar...


kahve içmeyi ihmal etmeyin, ne yaşarsanız yaşayın, ne kadar mutsuz ya da üzgün olursanız olun o sizi birkaç dakikalığına her şeyden sıyıracaktır..ona inanın...sonuç tecrübe ile sabittir...:))
selamlar...

1 yorum:

  1. öyle güzel anlatmışsın ki kahveyi özendim doğrusu..gittim kendime filtre aldım..tabi deneyimli olmayınca da en sertinden bir kahve oldu..gerçi paketin üstünde de sert yazıyormuş görmemişim:)))senden kahve tavsiyeleri bekliyorum..yeni başlayanlara tavsiyelerın olabilir:))

    YanıtlaSil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz