! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

8 Eylül 2014 Pazartesi

müstesna güzellerle yola devam....

hayırlı haftalar dostlar...
iskender pala ile devam ediyorum okumalarıma..kah ıhlamurla kah kahve ile..
divan edebiyatına ait beyitleri yorumlayarak ileriyor kitap..farklı konulara ait bir sürü beyiti okuyup da şiire meyletmemek mümkün değil..


 sabah işe geldim..mesai nin başlamasına 20 dk var..anahtarım ise yanımda yok..o anı fırsat bilip ıhlamur eşliğinde kitabımı okudum..


çocukları uyutup balkonda kitaplara daldık..


içeride çocuklar savaş halinde oynuyor..ben de mutfakta hurma nın tadını çıkarıyorum kahve ile..


aynı yerde çalışıyorduk N. Hanım ile.. bakanlığa atandı kendisi ve ayrıldı buradan..gitmeden önce evime gelip yanında lavanta temalı bu pasta setini getirmiş..yeniden teşekkürler dost..

 
daha önce tatile giderken bize uğramış arkadaşlarımdan N.Hanım..terzi, tasarımcı, anne ve iyi bir dost..her birimize ayrı ayrı kişiye özel ürün getirmiş hediye olarak..
kendim için sade nescafe ve kakaolu spangle..



 kitapdaşıma ise sütlü kahve ve vanilyalı muhallebi...
bu fincanları çoooookk sevdim...
yeni eve taşınmak iyi geldi bana..misafirlerim eksik olmuyor; huzurum yerinde ve ev işi yaparken bile mutluyum :) darısı şuan tüm taşınma arefesinde olanlara...... :)))
(sözüm sana ey sevgili....)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz