! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

20 Mayıs 2014 Salı

kitaplara sığınıyorum..

bol bol kitap okudum..küçücük sözcüklerde büyük anlamlar aradım..
mimoza sürgünü bitti..
edebi dil..düşündürücü..denemeler..her konuda yazılmış denemeler...
yakın zamanda yeni bir kitabını daha okumak istiyorum..inşallah ramazan  bittikten sonra..
bu anları biraz daha verimli geçirmem gerektiğini düşünüyorum..


imam rabbani' den imam-ı gazali' ye, ibrahim edhem' den ibni arabi' ye..küçük kitaplar..yanımızda taşımaya elverişli..kaçıncı defa okunsa da öğrenilecek birçok şey barındıran..



balkonda uzaklara bakıp biraz olsun karamsarlığı, ümitsizliği atmak istedim üzerimden..sohbetler karanlık, haberler karanlık, ailelerin yürekleri daralmış..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz