! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

1 Nisan 2014 Salı

yeni bir haber...

haftasonu kardeşim Z. Hanım ile gittik evimize..bize misafir oldu..gündüz alışveriş yapıp gezdik..gün içinde annelere kahvaltıya-yemeklere davetliydik..akşam ise çocuklar uyuyunca çayımızın kokusunda dinlenirken sohbetimiz uzadı gitti..Z. Hanım artık bakanlıkta uzman olarak devam edecek vazifesine inşallah..o yüzden son bir ayımızı daha verimli değerlendirmeye çalışıyoruz..ondan sonra şehirler arası gidip geleceğiz inşallah..en önemlisi manevi desteğin için çok teşekkürler kardeşim..
****
dün akşam dostlarımdan biriyle sohbet ettik telefonda uzun uzun..çocuklardan, hayattan....ablası da benim için çok değerlidir ve kitabının çıktığı haberiyle daha da sevindim...mutlu oldum..çabalayan bunca arkadaşım, dostum, yakınlarımın arasında ben boş mu durayım?..herkes bir alanda verimli olmak için gayret sarfediyor...maşallah diyorum..tebrik ediyorum yeniden ablamı..darısı bize diyorum...


odak noktasında çocuklar var..hayatın özü var..gelecek var..en güzel yatırım çocuklarımıza yaptıklarımız..geleceğimiz için çalışmaya devam....


uzaklardan..puslu havada bile kendini gösteren bir kubbe elbet vardır..üzülmek bize zarar..hayata biraz bırakalım kendimizi..bırakalım ve seyrine dalalım bunca güzelliklerin.. dua da bulalım kendimizi..teslimiyetin tadına varalım..ve özlemini duyduğumuz tek şey "ölüm" olsun..gerçek hayat olsun.. selamlar....

1 yorum:

  1. Kardeşim yüreğin öyle güzel ki herkese umut oluyorsun. Yüreğime doğmuş bir güneş gibisin senin ışığınla aydınlanıyorum. Kendi başarılarını sakın gözardı etme istersen. Biliyorum bahsetmeyi sevmiyorsun ama seni bilen biliyor anlatmaya ne hacet... Z.Hanım

    YanıtlaSil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz