! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

30 Nisan 2014 Çarşamba

tüm diller burada..

emniyet müdürlüğü' nde çalışan yeminli tercüman A.Bey' in dil eğitimi konusunda bana çok faydası oluyor..konuşma konusunda cesaret veriyor..yanlışlarımı düzeltiyor..elhamd günden güne iyiye gidiyoruz Allah' ın izniyle..geçenlerde gittiğimiz incelemeler esnasında bana bir cd vermişti..tüm dilleri kapsıyor..konuşmaya ilk başlayalar için temel sözcükleri içeriyor..


sayılar..zamanlar...vb..hangi konuyu seçiyorsanız örneğin zaman...


açılan yeni sayfada sözcükler..kolay ve zor oyun..en güzeli de telaffuz çalışması var..isterseniz çıktı olarak alabiliyorsunuz tüm çalışmaları...ve ben şimdiden faydasını görüyorum..arapça da cümle kurabilsek bile karşı tarafı anlamak zor..bu program ile telaffuzu duya duya aşina oluyoruz kelimelere... daha ingilizce ye başlayamadım..mültecilerle telefonda konuşmaya çalışıyorum ve gerçekten bazen anlaşamasak da olsun..pes etmek yok..devamlı olan işin sonu güzel olur..her gün çalışmaya devam inşallah...
**********
bu programı kullanmak isteyen olursa ben çoğaltıp yollayabilirim..
**********
dil öğreniminden bahsediyorum çünkü hepimiz çoğu zaman başlarız ama devamını getiremeyiz..bazı duygular bulaşıcı olur..imkanı olan herkes farklı dil öğrenmeli..bu konuda paylaşımlarınızı bekliyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz