! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

21 Nisan 2014 Pazartesi

güzelliklere selam olsun...

-okuma üzerine-
fersah fersah yolları aşan bir seyyah..
sözcükten sözcüğe konup göçen..
bir harfin noktalarında dinlenip, diğer harflerin ufkunu gözleyen..
beyaz güvercinin kanadına tutunan,
cümlelerin semasında sema'ya hazırlanan....
*****
sınav haftalarını oldum olası çok severim..kaleme, deftere biraz daha yakın olmak demek..renkli kalemler elde sözcüklere mecburen de olsa biraz daha yakından bakmak demek..hafta sonu olan sınavlarım bana yine çocuksu bir mutluluk yaşattı..yoğun duyguların hafiflemesine sebep oldu..beynin daha aktif çalıştığı bu dönemler nimet bilinmeli aslında..kitap okuma hızımızı arttırmak için güzel fırsatlar...ve ben de ardarda bitirdiğim kitaplarla daha çok daha-çok okumak istedim..sınav dönemlerinde şiir ya da öykü okumayı tercih ederim..


dün biten şiirimiz..ibrahim tenekeci' nin gelişimini bariz bir şekilde görüyorum ardarda okuduğum kitaplarında..belli bir sınır içinde olabildiğince özgür ve seviyeli...
***
ve profil yayıncılık' a ayrıca teşekkür ediyorum..kitap kapakları çok hoş..insana olumlu duygular yüklüyor..
***
canınız ne kadar sıkkın olursa olsun, herşeyden bunalmış da olsanız böyle bir kitabı elinize alıp önce seyrediverin ve sonra birkaç satırda gezdirin gözlerinizi...eminim daha mutlu hissedeceksiniz....


dün sabah başladım Aşkın Bir Noktası' na...Rabbim' e ne kadar şükretsem az...öyle kitaplar çıkarıyor ki önüme..sanki tüm sorulara cevap oluyor..tüm kilitler açılıyor..ve engeller daha katlanılabilir hal alıyor..tavsiye ederim dostlar..


ve bugünün kitabı..
hayırlı çalışmalar...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz