! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

16 Nisan 2014 Çarşamba

gülümsettin dost..

bu halde bile beni rahatlattın..
yüreğimin pencerelerini sonuna kadar açıp havalandırdın kuytu köşeyi..
beni ve bendekini eyledin mesrur..
....
akşamı bekliyorum yine..geceyi..ve sessizliği...
yakacağım mumlarla yanmayı..
yanmayı ve yazmayı..
yazmayı ve arınmayı..
....
sağol dost..
yüreğimi yüreğin bildiğin için..
beni benden daha çok düşündüğün için..
kokunu, sıcaklığını, sevgini, dualarını yolladığın için..
....
teselli buldum yüreğimde...
sızım hafifledi bir nebze..
sen yine yarenim oldun..
....
melek yüzlü..
sağol...


2 yorum:

  1. Gülümsemen daim olsun dost

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birlikte gülümseyelim dost..en kısa sürede istanbul' a yelken açmak ve özgürce gezmek istiyorum seninle...bir nebze rahatlamak ve seninle dolu dakikaları doyasıya yaşamak..kahveyi yudumlarken sızlanmak ve nazlanmak...Rabbim nasip et inşallah...

      Sil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz