! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

29 Nisan 2014 Salı

çocuklardan ailelerine altın kurallar...

çocuk yetiştirmeye çalışmak en zor meslek..plansız-programsız, her an her sürprize hazır ve kendimizi geliştirmemiz gereken en mühim meslek...okuduğumuz kitaplar, büyüklerimizle-uzmanlarla-öğretmenlerimizle yaptığımız istişareler ve çabalarımızla her geçen gün birkaç yenilikle devam ediyoruz..oğlumun okulundaki uzmanımıza da teşekkür ediyoruz..en son yapılan istişarede araya bir kağıt da sıkıştırılıverdi..

çocuklardan ailelerine 13 altın kural...

1- beni şımartmayın..her istediğim şeyi elde edemeyeceğimi biliyorum..sadece sizi deniyorum..
2- bana tatlı-sert davranmaktan çekinmeyin..bunu tercih ederim..daha emniyette hissetmemi sağlar..
3- benim kötü huylar edinmeme mani olun..bunların erkenden ortaya çıkarılmasında ve önlenmesinde size güveniyorum..
4- benim yanlışlarımı başkalarının önünde söylemeyin..benimle yalnız konuşursanız söylediklerini daha iyi anlarım ve rencide olmam..
5- sizden nefret ettiğimi söylediğimde üzülmeyin..aslında sizden değil beni engelleme gücünüzden nefret ediyorum..
6- herhangi bir şeyin sonucunda beni kurtarmayın..
7- benim küçük hastalıklarımı büyütmeyin..bunları yenecek güçteyim..
8- düşüncesizce yerine getiremeyeceğiniz şeyleri yapacağınıza söz vermeyin..bu sözler yerine getirilmediğinde kırıldığımı ve güven kaybına uğradığımı unutmayın..
9- kendimi istediğim kadar iyi anlatamadığımı bilin..
10- dürüstlüğümü fazla zorlamayın..kolayca korkup yalan söyleyebilirim..
11- tutarsız olmayın..bu kafamı iyice karıştırır ve size olan itimadımı sarsar..
12- benden özür dilemeyecek kadar gururlu olmayın..bazen içten bir özür beni size çok yakınlaştırabilir.
13- unutmayın ki büyümek için sizin çok ve anlayışlı sevginize muhtacım, ama bunu size söylemem gerekmez değil mi...





4 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. teyzelerine de maşallah..hayırlı zamanda senin de bıcırlarını görelim inş ve belki de dünür oluruz :))))))

      Sil
  2. Maşallah çok sevimli bunlar :) Rabb'im size bağışlasın, hayırlı birer evlat olurlar inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım benim..darısı sana inşallah zamanı gelince...

      Sil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz