! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

17 Nisan 2014 Perşembe

......

birçok duyguyu bir arada barındıran yoğun bir hafta yaşıyorum...hafta içi iş hayatı, sınav haftası, cenazeler, Z.Hanım' ın taşınması ve hazırlıkları, gelenim-gidenim...boş kaldığımız bir dakika bile yok buna şükrediyorum..duygu dalgalanmaları yoruyor insanı...dün akşam iş çıkışı yine halledilmesi gereken bir sürü işim vardır...bir arkadaşıma uğrayıp emanetlerini bıraktım ve karşılığında......



mutlu oldum..bir kahvelik nefes aldım..ve yapacağım işler için güç buldum..

Z.Hanım' ın eşyalarını topladık ve yükledik..inşallah yeni hayatı hayırlı olur..birçok kişinin hayali olan bir mevkiye bu genç yaşında ulaştı..ne mutlu ona....

ve gecenin en son en derin ve en yorgun anında yine sayfalarda aradım teselliyi..ben gözyaşlarımı akıtıp içimi boşaltırken Kemal Sayar beni sözcükleriyle teselli etti...


herkese teşekkür ediyorum, destekleriniz için...

1 yorum:

  1. z. hanıma yeni hayatında ve yeni işinde başarılar diliyoruz. H.F.Y

    YanıtlaSil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz