! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

6 Nisan 2014 Pazar

biraz biraz...

hayırlı geceler dostlar..


annemin elinden sade Türk kahvesi..
anne ve babamın yanında küçük bir kız çocuğu olmak..ne güzel..masumane..
sonra da evlatlara anne olmak..onları şımartmak..onları avuçlara koyup korumaya çalışmak..her biri ayrı nimet ve her biri büyük lütuf..

*******

kitabım bitmek üzere..ve bakış açımızı farklı ufuklara götüren bir kitap..bu tür kitapların en beğendiğim yönü dipnotlarda konu ile ilgili birçok kitabı tavsiye ediyor olması..yani yorulmadan bir çok kitap ismine ulaşıyoruz..



fırsat buldukça evimizi düzenliyorum..fazlalıkları ayırıyorum ve evi daha az eşya ile kullanışlı hale getirmeye çalışıyorum..bir koliden bu tepsi çıktı..yıllar önce küçücük harçlıklarını birleştirip bana bunu hediye ederken aslında bütün dünyalarını veren öğrencilerim...duygulandım..ve gözümün göreceği bir yere koydum..yıllar geçse de yüreğe kazınan bu değerler bitmiyor, ölmüyor..tam tersine kökleşip büyürken verdiği meyveler insanın şimdiki dünyasını şenlendiriyor..aslında hediye insanın geleceği için ayırdığı bir tebessüm oluyor...
hepinizi hala çok seviyorum canım öğrencilerim...(her ne kadar artık büyüyüp yetişkin olsanız da benim gözümde hala küçücüksünüz..ve bunları okuduğunuzu biliyorum)

********

kız kardeşimin kitap çantaları..çeşit çeşit..





ve kardelen...


 ve kardelenin içinde saklı Aşkın Bir Noktası...


en kısa zamanda öykü türündeki kitapları tanıtmak için buradayım inşallah..
gece huzur eksin yüreğinize..ve sıkılmayalım..bunalmayalım...yanı başımızdaki her bir nesne her bir varlık şikayet etmeden görevini yapmaya çalışıyorsa...biz de ileriye bakacağız ve elimizden ne geliyorsa çabalayacağız..başka çaremiz var mı....sessizliğe giden yolda...vesselam...

2 yorum:

  1. Kitap cantalarini begendim.Fatma Barbarosoglunun kitabindan bahsederseniz sevinirim.sevgi ve muhabbettle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayırlı günler dost..inşallah bir sonraki yazımız Şov ve Mahrem üzerine olacak..kitaptan birkaç satır yazacağım..vesselam...

      Sil

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz