! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

10 Mart 2014 Pazartesi

yağmur çisi çisi yüzüne değsin ve siz tebessüm edin...

hayırlı sabahlar dostlar..hava biraz kapalı ve yeni bir pazartesi..tevafuk..yüreğe çöreklenen iki olgu ve bir arada..olsun..bereket olsun..yağsın ve her damlada arınmayı umalım..

kitaplara devam edelim mi..bu hafta psikoloji ve tasavvuf kitaplarımdan bahsetmek istedim.. psikoloji ben de çok geniş yere sahip bir alan..özellikle de öğretmenlik yaptığım dönemlerde beni oldukça geliştirdi..ve hala takip ettiğim psikolog, danışman var..her kitabını dört gözle beklediğim : Kemal Sayar, Nevzat Tarhan, Mustafa Ulusoy, Mehtap Kayaoğlu, Ali Çankırılı ve daha niceleri..hepsinin hemen hemen tüm kitapları mevcut ve daha önce de söylediğim gibi çoğu kitabım kolilerde olduğu için dışarıda olanları fotoğrafladım...



 Rasim Özdenören..denemeleri öyküleri güzel...
                                     

ve muhtelif kitaplar...



evimde çok eşya yoktur..vitrin-süs eşyası..bir iki tane olanı da  çok değerli dostlarımdan hatıra diye saklıyorum..benim için değeri olan birkaç obje...




dostlarıma selam ediyorum..

bizde hafta sonları hafta içlerinden daha koşturmacalı geçiyor..çocuklarıma zaman ayırmak, sadece onlara yönelmek gerçekten benim için önemli ve aslında en çok güç tüketen şey..küçük erkeğimizi uyuttuğumuz dün/pazar sabahında büyük oğlumla yaptığımız süt-kahve keyfi..sohbet ede ede çikolataları da yedik fincanları da bitirdik..onlar benim çok şeyim..
insanın gurur duyacağı, övüneceği insan kendisi değil..kendi eliyle yoğurduğu ve şekillendirdiği evlatları gerçek gurur vesilesi..tüm çabalarım onlar için..




selam ile....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz