! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

12 Mart 2014 Çarşamba

susmayı bekliyorum..

geceleri çok daha huzurluyum..sadece düşünmek iyi geliyor..el-ayak çekildi mi ben kalp atışlarımı duymayı seviyorum..Rabbim' e içimi dökmeyi..susmayı seviyorum..boş yere konuşmamayı..yazmayı seviyorum..gözlerim başkalarının yazdıklarında gezinirken tefekkür edebilmeyi..bir daha düşünmeye teşebbüs etmeyi seviyorum..dost un yazdıklarını tekrarlamayı..pencereden bir ara bakıp hangi evde neler yaşanıyor diye fikir üretmeyi seviyorum..gün içinde evine inceleme için gittiğim insanları düşünüyorum..dertlerini..çıkmazlarını..çözüm var mı diye bakınıyorum etrafıma..bir aralık..bir ışık..hangi umutlarla gözlerimin içine bakıp aslında söz söylemeden bana için dökmeye çalışan onca kadını..belki de kimseden duymadığı "aferin" i benden duyabilmek için sandalyede sessizce bekleyen kız çocuğunu..ya da dün beynime kazınan belediye çöplüğünün karşısında barakada yaşayan 3 çocuklu bir aileyi..



evlatlarıma bakıyorum..pamuklar içinde sarmalayıp büyütmeye uğraştığımız, her konuda görüşlerini aldığımız ve doğduklarından itibaren sen de bireysin- sen de değerlisin olgularını hem hal dili hem kal dili ile gösterdiğimiz canlarım şimdi bu çocuklardan bihaber..karşılaştığım çocukların gözleri kaçamak bakışlarla gözlerime değdiği anda silinmemek üzere beynime kazınıyor..keşke imkanım olsa da fotoğraflarını çekip size hepsini gösterebilsem..artık vicdanım biraz daha kıpır kıpır..ve öyle olsun..bir fincan daha az kahve içeyim..ufak tefek sorunlara ya da sorunları oluşturan insanlara eyvallah diyeyim..verim alamadığım her şeyi hayatımdan çıkarabileyim..yani biraz bahar temizliği yapayım inşallah..okumak, yazmak, düşünmek, üretmeye çalışmak varken...

açık öğretim sosyal hizmetler ikinci dönem kitaplarımı temin edip çalışmaya başladım..ikinci üniversite..öğrencilikten kopmamak çok güzel..öğrendikçe öğrenesi geliyor insanın..
ve pratik Arapçam ilerlerken grameri de tekrar ediyorum geceleri..ve Hz. Ebubekir' in hayatını İngilizce okumaya başladım..günde iki sayfa çeviri hem yormuyor beni hem de zihnim dipdiri..inşallah daha verimli , bilgiler arttıkça daha mütevazi ve vakarlı olmak duasıyla...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz