! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

16 Mart 2014 Pazar

huzur dolu bir pazar sabahı...

erken kalkılmış..güzel bir kahvaltı sonrası işler bitmiş ve günün bereketinin içimi ısıttığı bir pazar sabahı..dost ile sohbet edilmiş yine..her konudan konuşulmuş..ve hasret biraz daha artmış..

bu ara şiirlerle dinleniyorum ve demleniyorum..sözcüklerine meftun olmuş bir sine ile başladığım her kitap elimdeyken bitiveriyor..ve bakınıyorum bir tane daha var mı diye..dost da şiir yazıyor..şiir yolluyor ve şiir okuyor..
itibar dergisinin genel yayın yönetmeni..dili akıcı..ve düşündükçe düşündürüyor..






ne muhteşem değil mi...birkaç sayfa kalmıştı size göstermek istediğim..beş vakit insan dan...


rabbim öyle inciler, öyle nağmeler sunuyor ki önüme..şükrediyorum..layıkıyla amel etmek nasip olsun inşallah..

ve cuma günü " cuman mübarek olsun..inşallah güzel bir haber alırsın bugün" diye dua ettikten sonra...Z. Hanım' ın hediye ettiği bir paket ve kupalar..



ve güzel haber olarak...bir zarf geldi daireye..ne olduğunu kestiremedik..
anadolu üniversitesi yollamış..onur belgesi..yoğun ve yıpratıcı bir hafta içinde yaşadığım sıkıntılar karşısında Rabbim ' in nidasını duydum.."Kulum ben haklıyı haksızı görmekteyim..benden iste herşeyi..dünyalık ya da ahiret için..ben vermez miyim..dua et..secdeye kapan bana içini dök..sana verdiğim nimetlerin tarafına yönel"..dostlarım iyi ki varsınız..sıcacıksınız..bazen beni benden çok düşünensiniz..verdiğiniz destekler için teşekkürler..
ve akşamları yorgunluğumu paylaşıp çay- kahve kokusunda beni dinleyen....var ol...


yeni kitaplarıma başlıyorum..ruhum huzur dolu..yüreğim kanatlanıp uçacak gibi...size de huzurlu pazarlar diliyorum...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz