! Blogu olmayanlar ! ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz.

13 Mart 2014 Perşembe

aşkın elif hali..

ahhh şiir senden geçemiyorum, senden vazgeçemiyorum..nasıl bir ruhun, nasıl bir özün var..evvelsi akşam sadece göz attığım Murat Çelik' in Aşkın Elif Hali dün akşam bitti.. Z. Hanım ile şiir gecesi yaptık..saray kahvesi içmeye çıktık Şelale' ye..yüreği yüreğimle bir yaratılmış, adaşımla vakit geçirmek gerçekten iyi geliyor..bazen roman, bazen dergiler konumuz olurken dün akşam şiiri başımızın tacı ettik..ben okudum o dinledi...eve gelince de sessizlikte büyük bir girdaba dönüştü aşk...ve kitap bırakmadı beni..sonra sözcükleri kesildi ve derinliği başladı yankılanmaya..yüreğine sağlık şairim..bu akşam sıra İbrahim Tenekeci' de...tavsiye edilir..



ve 365 Günlük..nasıl bir insan olduğunu anlatamam ben..her anımı anlayıp ona göre...bana göre...beni düşünen..beni sahiplenen..beni benden ötelere götüren..onun yazdığına ne demeli..şiir yazdı hem de bana..benim için..ve biraz daha gayret edersem galiba onu kitap yazması için ikna edeceğim....


huzurlu günler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Blogu olmayanlar..!
ANONİM kısmını işaretleyip yorumunuzu yazabilirsiniz